Oddelovac


Jak přesvědčit manažery, že inovace dávají smysl

Jak přesvědčit manažery, že inovace dávají smysl

14. května17:00 - 20:002FRESH, Františka Křížka 1
Zdarma
Více informací zde

Když jsme se v 2FRESH začali zabývat otázkou inovací, přišli jsme na dvě věci. Že lidé nenávidí slovo inovace a že se o inovacích hodně mluví, ale ve výsledku se jich jen zlomek uskuteční. A protože věci rádi zkoumáme do hloubky, chtěli jsme zjistit ten záhadný důvod, proč inovace často zůstávají jen na papíře. Začala tak vznikat studie SPINN — Study of Problems with Innovations.

 

Po roce práce a zhruba stovce rozhovorů se nám podařilo zmapovat nejen problémy s inovacemi, ale také best practices, kterými se můžete inspirovat. V průběhu Týdne inovací se toho o inovacích dozvíte víc než dost, ale jak o jejich smyslu přesvědčit klíčové osoby, které o změnách ve finále rozhodují? Na výsledcích výzkumu to ukáže Pavlína Louženská, která má v agentuře 2FRESH studii SPINN pod palcem. Akce bude koncipovaná jako diskuse nad výsledky SPINNu, ale i aktuální situací jednotlivých účastníků, proto bude nejpřínosnější právě pro ty, kteří se se zaváděním změn/inovací ve firmách potýkají.

 

Akce je zdarma

Kapacita jen 20 lidí

 

Vyplňte prosím registrační formulář a vyčkejte na potvrzení vaší rezervace



← zpět na všechny události